Vem bryr sig?

Okej....har precis hunnit med en snabbdusch klockan 14.00 på dagen efter att ha försökt trösta min lilla son när han har magknip.
.
Sitter nu här efter att ha klätt på mig (ja faktiskt, äntligen!!) och funderar på hur länge man får ha på sig gravid-kläder efter man fött ett barn? Får man ha det i över tre veckor? Jag minns inte ens var mina icke gravida kläder finns sedan vi flyttade, de ligger inte i garderoben i alla fall, kanske i källaren om jag har tur. Så här går jag runt varje dag i mina gravid-jeans, gravid-byxor och tröjor och bara sväller ut deras mjuka påsiga tyg. Så bekvämt är det och det som man kan bli lite orolig över är ju att de fortfarande passar!!!! Hrmmmmmmmm... eller borde jag inte erkänna det?
.
Degmage, lite bristningar (nästan inga måste jag ju erkänna, ha!) och celuliter. Ja, det var ju minsann utslätat när man var gravid, nu hänger det överallt.
.
Men vem bryr sig när man tittar ner i den lilla vaggan och ser det lilla undret som snusar där nere? :)
.


Kommentarer
Mattis

Man får försöka tänka att allting som du har fått är ett minne av Harry :) Lill hjärtat!

2011-01-31 @ 16:18:34
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Jenny

Som det känns nu så kommer jag Aldrig sluta med mamma-kläder!! Midje-mudden på byxorna är den bästa grej som någonsin gjorts :)



.. o mjukiskläder har alltid varit favoritplagget..



Kram till dig o Harry :)

2011-02-01 @ 10:47:42
Maria

Hihi, mys på du i dina mjuka mammakläder! Det har ju inte ens gått en månad, så ha inte panik! Kramar

2011-02-01 @ 12:30:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0