Behövs det vinterkläder uppe i Sundsvall tro?

Sitter och krafsar i mig alla godisar som är kvar i Haribo-burken och dricker lite te före sängdags. Mitt hår är nyfärgat med RIKTIG KVALITETSFÄRG som snälla Åsa har köpt till mig i London, äntligen ser man ut som folk igen (fattar inte att det inte finns en normal blondering till salu i Sverige)! De här få timmarna är min tid, den enda tid jag numer har till mig själv, när make och son sover. Jag kan pusta ut och vet ganska säkert att Harry inte kommer att vakna på minst ett par timmar och gör han det så kan Mark ta hand om honom. Annars sitter man ju alltid med andan i halsen. De kräver mycket de små liven och ibland är jag så trött att jag inte vet hur jag ska kunna plocka upp disk och leksaker när dagen är över, men när man ligger och snusar på sin lilla bebis tidigt på morgonen och vi sover näsa mot näsa då är det värt all trötthet i världen! När han skrattar så han kiknar när jag kittlar honom eller gömmer mig bakom hans fötter eller när han ligger och blåser busiga bubblor med ett leende på mitt bröst istället för att äta, eller försöker äta upp mitt ansikte så skulle jag inte byta ut något mot någonting! ♥
.
Ikväll var vi på säsongens sista babysim och Harry fick sitt första diplom! Han sparkade och simmade som en galning i vattnet och simmade runt själv i en uppblåsbar ring, dök och hade kul. Vi har också varit ute och handlat idag till Mark och lite andra födelsedagsbarn....
.
Om mindre än två dagar går min man från 20årsåldern till 30! En riktig gammelgubbe! Inget lammkött där längre minsann. Sedan en dag senare åker vi norrut mot Sundsvall igen. Härligt! Hoppas det är varmare än sist iaf, det har ju en tendens att vara så himla kallt där uppe, faktiskt mycket kallare än Stockholm! Bäst man packar lite tjock-tröjor och jeans den här gången....


Kommentarer
Mattis

Ja packa tjocktröjor du som är så frusen av dig. Idag blåser det kallt, men jag envisas med att ha sandaler och vadkorta leggings, måste visa min lilla bränna innan den försvinner :]

2011-06-21 @ 08:01:05
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Jenny

För att inte tala om Göteborg. Här är det SVINKALLT, mycket kallare än i Sundsvall :(

2011-06-21 @ 23:08:11
Jenny

För att inte tala om Göteborg. Här är det SVINKALLT, mycket kallare än i Sundsvall :(

2011-06-21 @ 23:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0