Idag = min gamla systers födelsedag! :)

Sitter hos morsis (a la mamma) på Hemmanet och smygäter godis. Hoppas inte Lars-Evert blir besviken när han tittar in i en halvtom skål imorgon....oh oh! Är här sedan i Torsdags och sedan igår är jag och Harry kvar själva utan Mark. Vi har firat midsommar i pappas stuga, badat och firat med champagne och lite för många öl i mamma och L-Es badtunna och varit på kalas hos The Nordströms och ätit så himla många goda kakor och tårta att jag nog gått upp tio kilo. Idag fyller min kära syster år också så vi var på Spikarna och åt sikmackor, jättemysigt! Sebbe var dock lite fundersam när Matilda skulle boka bord.... 'men hur ska du få plats med det i bilen då mamma?' sa han lite fundersamt.
.
Det är lika härligt att vara här som alltid! Träffar mormor och släkten och idag sov Harry ute på baksidan med bara träd som susade som bakrundsmusik, inte som E4:an hemma i Stockholm. Han är jättetrött mest hela tiden, vet inte om det är allt folk vi träffar eller om det är de två stora framtänderna som precis spruckit igenom idag. Go är han i alla fall, vi delar säng och myser tillsammans hela nätterna. Nu ska jag krypa ner hos honom!
.
GRATTIS KÄRA SYSTER MATILDA PÅ 27-årsdagen! Här är en snygg bild på oss som jag stulit från hennes blogg. Från midsommaraftonen.
.
Klicka för att stänga bilden

.

P.S, det ser ut som rätt många läser min blogg varje dag enligt statistiken så om ni orkat så här långt i inlägget LÄGG IN EN KOMMENTAR vettja!



Kommentarer
Bustjejan

Jag läser :) räcker upp handen mer eller mindre varje dag, att strosa runt bloggar är ett lugnt och bra sätt att få vakna upp på :D

2011-06-28 @ 11:38:01
URL: http://bustjejan.wordpress.com/
moster Malin

Jag läser, vad härligt att få avlastning med Harry, =D, Ses senare för ett "bad" på Berga! =D

2011-06-29 @ 06:09:12
URL: http://moalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0