Sjuk

Så bara för at tman ligger i solen i en timme så får man migrän! Suck! Jag måste sluta vara i solen, för det är inte värt det.
.
Och så har min lilla älskling blivit sjuk för första gången. Han är förkyld. Har snorig näsa, röda vattniga ögon och hostar och nyser om vartannat och är lite tyst och hängig. Stackars liten. Han har dock ingen feber.
.
Vi ska bara ligga inne och mysa tillsammans, dock lite synd när solen skiner och det är 27.2 grader ute! Kanske vi orkar med en promenad till apoteket lite senare.
.
Nu ska jag pussa på min lilla sjukling!


Kommentarer
Mattis

Höj upp sängen om han får svårt att sova (med klossarna ni fick låna av oss) då blir det lättare att andas :) O köp en näsfrida, den är överlägsen! Krya på er!

2011-06-07 @ 13:22:59
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Anonym

Du kan ha babysittern i sängen också, passade våra öronbran som hade svårt att ligga ner pga allt det onda. Köp koksaltlösning (Renässans) på pipetter, det är bra för lilla näsan och inga konstiga tillsatser!



Maria

2011-06-07 @ 13:48:03
Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 03:59:54
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0