Sommar och sol och så lite avkoppling.....

Så har det gått ännu en dag i sommar-Sundsvall. Det är ljust ute fast att det snart är midnatt och dagen har varit fylld av fika med Kicki och Kent och mormor ute på hennes veranda och avslutning med familjen Nordström på mysig middag här hemma hos mamma och L-E.
.
Alltså min mamma har sån energi att jag inte fattar var hon får den ifrån! Hon lagade middag, efterrätt, kaffe, dukade, dukade undan, plockade ihop en massa och ändå hann hon leka med Sebbe och Alex och gosa med Harry och sedan hälla upp bad till Harry och tvätta tvätt och plocka i och ur diskmaskinen! Man fattar inte hur hon orkar, själv satt jag på altanen och bara jäste i värmen, man får inte ens hjälpa till eftersom hon gör det fortare själv!
.
Jag älskar ju att vara med Harry dag som natt, men jag måste erkänna att det är ganska skönt när man får lite avlastning också, när andra vill leka och hålla honom sällskap, då kan man pusta ut lite och få sitta själv och dricka kaffe en stund! :) Jag tar vara på varje sekund medan jag kan!
.
Nu blir det sängen och en ny dag som väntar här uppe i härliga Norrland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0