Helg i vårt lanthus!

Tja, vi har faktiskt ett alldeles 'eget' lanthus ute i Fjuckby i Uppsala. Nu har vi även en båt där, vilket lyx va! Hi hi. Vi känner oss så hemma hos familjen Neyland att vi kallar det vårt sommarhus.
.
Vi hade ännu en underbar helg tillsammans med dem. Solen sken, det var varmt, myggorna flög runt, fläktarna susade runt i huset och vi bara myste.
.
Här kommer lite bilder som kanske säger mer än ord.
.
En liten 5-månaders bebis är inte alltid lätt att styra som man vill....
.
.
Man ska ju liksom äta på allt!
.
.
Va? Himmel vad gammal jag blivit!
.
.
Så måste man ju förbereda sig för en helg på sjön!
.
.
Så fick Stig och Harry äntligen träffas igen. Denna gång UPPTÄCKTE det varandra, för första gången!! Men Harry verkade mest intresserad i deras takfläkt....ehhh.
.
.
Efter lite stirrande blev de plötsligt bästa vänner!
.
.
Så på Lördagen var det dags för en båttur ute i solen. Ah vad härligt vi hade det!
.
'
.
Allt var fröjd och frid till Andy lät mig köra och jag körde på en STEN mitt ute i vattnet (vad är den där röda pinnen till för Andy? Sa jag, sedan sa det PANG!) och jag hade nästan sönder propellern, och lite senare slutade styrningen på båten plötsligt att fungera (dock inte mitt fel). Tur att vi hade två australienare med oss annars kunde vi ha suttit kvar där ute än och ätit kalla varmkorvar!
.
.
Mamma Marit och lille Stig
.
.
Sjörövaren Andy!
.
.
Min älskling njuter av en rast i solen med grillade korvar och glass (fast han fick bara mjölk, stackarn)
.
.
När barnen sover så härjar föräldrarna vilt! Kändes som man var ung igen, hi hi.
.
.
Världen sötaste Stig har däckat efter en lång helg!
.
.
Och Harry däckade på väg hem. Det tar på krafterna att ha roligt!
.


Kommentarer
Marit

Vilka fina bilder du tog Cilla! Verkligen en härlig helg, tror vi alla fick lite färg på oss efter en heldag på sjön (förutom småpojkarna såklart). Kraaaaaam!!

2011-06-15 @ 09:54:43
monica/bonus

vilken tur för HARRYBOY att det finns riktiga mössor

2011-06-16 @ 20:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0