30 = kallas det fortfarande för lammkött eller? :)

Så igår fyllde min kära make 30 år! Vi firade i style, upp klockan 6.30 och sjöng och åt tårta, ballonger, presenter och mys. Sedan for Mark på jobbet medan jag och Harry fixade hemma, for på mamma-fika en snabbis och sedan ut och överraskade Mark på jobbet. Vi tog honom till strandkanten i Östermalm för mer presenter, en whiskey ute på parkbänken i solen och en kall öl. Sedan gick vi till TGI Fridays i Kungsträdgården och åt Marks favoritmat - whiskeyglaserade ribs! Mmmmmmm! Avslutade dagen med att få besök av Åsa, blev lite vin och mer tårta.
.
Sitter och funderar på om Mark fortfarande kallas lammkött? Eller toyboy? Hm...är man det fast man är 30? Tja, åtta år yngre än mig kommer han dock alltid att vara, hi hi!
.
Nu packar vi bilen och kör norrut, mot Sundsvall. Det blir midsommar i pappas stuga och bad i tunnan hos mamma och L-E och sedan kalas hos kära syster. Sedan stannar jag och Harry några dagar till...jippiiii! Håll tummarna för att regn och kyla ska försvinna tills imorgon!
.
Trevlig midsommar allihopa! :)
.
Här firar mina pojkar den stora dagen! ♥
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0