Buss-äventyr

Allt är packat i vår 'bil' nere i källaren - nämligen vagnen! ;) Imorgon bitti tar vi Y-BUSSEN (himla Y-buss, men SJ håller på och bygga om spåren så där gäller buss också....grrrrrrr, så typiskt!). Jag som lovat mig själv att aldrig mer åka y-buss efter att jag fått barn. I sex timmar ska Harry och jag resa norrut och hoppas på att han inte blir allt för otålig och less på att trängas med sin mamma så länge.... Väskan är fullproppad med leksaker och böcker och bitringar, ifall att. Man kan ju alltid försöka vifta dem framför honom så att han blir distraherad så vi inte blir utkastade ur bussen av nån sur pensionär.
.
Idag har vi varit på mamma-gruppen. Harry är störst av alla bebisar, fast han inte ens är äldst! Och han är den enda som har fått en tand, hi hi hi. Ska man borsta den förresten? Who knows! Måste fråga syster och mamma, dom vet ju sån't där.
.
Förresten, varför ska jag alltid bo i ett hus där grannar eller housemates (som i England) har fest? Nu har grannarna en stor fest igen och jag kommer inte att kunna sova. Vem har fest på en Onsdag i Sverige?? Suck...
.
Godnatt och wish us luck on the bus!
Vi hade ju mycket hellre åkt i ett sånt här;


Kommentarer
Maria

Hihi, nu börjar du bli lite försvenskad hör jag! Nä, inte har man fest på en onsdag;) Huga!

Förstår dig precis, som mamma är varje minut av sovning sååå värdefull!

Kram

2011-05-27 @ 15:44:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0