Mamman och lillen på äventyr!

Har haft fullt upp den här veckan, skönt! Blev plötsligt lite less på vår lägenhet och att bara sitta instängd så jag bestämde mig för att sluta vara så lat och tog tag i saken lite...och tänk vad mycket roligare livet blir då!
.
I Onsdags var vi på BVC på föräldra-gruppen, igår var vi på fika på Marieviks-kyrkan med Hanna i mamma-gruppen och hennes lilla Signe och sedan promenerade jag till Anna och Alba i Gröndal där två andra tjejer också var på besök med en liten bebis. Vilken härlig promenad det var längst sjön i Liljeholmen! Idag var jag och hälsade på hos Claudia och lilla Oliver och vi gick en helt uuuunderbar promenadväg längst vattnet i Lilla Essingen och Kungsholmen. Åh jag blev så avis, jag vill också ha råd att bo där längst vattnet!! Men man kan inte få allt, och trots allt tar de bara 10 minuter att köra dit så jag får nöja mig med det.
.
Nu ligger min lilla sällskapssjuka son och sussar i soffan, han är så kinkig nu för tiden och vägrar vara själv när han är vaken. Man ska bära, flytta runt och underhålla honom konstant och ibland blir jag så trött och vill vara ifred lite, men när han ger mig ett av sina helt knäsvaga leenden smälter mammans hjärta och man bara kan göra ALLT för det lilla livet. Min gos-snutt, jag älskar honom så! ♥
.
Nu är det helg och pappa Mark är snart hemma! Jippiii! Pizza och myskväll ikväll och lite shopping och mys i helgen. Hoppas solen håller sig kvar också.
.
Trevlig helg!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0