Första tanden!

Att man kan bli så glad över en sådan liten sak.... en liten sak som bara sticker upp precis ovanför tandköttet och är så vasst! I Lördags på Djurgårdsbron kände jag något vasst när Harry bet på mitt finger och när Mark tittade efter såg han början på en tand! Åh lilla gubben, redan! Inte undra på att han biter och dreglar på allt! Jag är så stolt över honom!
.
Tänkte lägga in lite nya bilder också!
.
Babysim (Harry fick dyka i Måndags och älskar att bada!)
.
.
Så fick vi besök av ett gäng galna mostrar och en mormor.....
.
.
Tjejfika på stan. (Om man inte räknar Harry och Mark då, hi hi)
.
'
.
Lilla Harry blev överröst med kvinnor som ville pussa och gosa och gulla. Han såg helt chockad ut när fyra ansikten stack ner i vagnen och lilla underläppen började darra.... Inte undra på att han blev rädd! Ha ha ha!
.
.
Harrys snygga mormor!
.
.
I soliga underbara Stockholm!
.
.
Skepparen Andy på sin lilla bogserbåt!
.
.
Lillen har fått en ny stol!
.
.
Och idag fick vi besök av Claudia och Oliver. Harry och Oliver såg förundrat på varandra.....
.
.
Och när Oliver tittade bort tog Harry tillfället i akt....
.
.
La la laaaaaaa....ingen märker nog något!
.


Kommentarer
Jenny

Snart kommer jag o äter upp Harry!! Han är så goooooooooo :D Men börjar inte hans jeans bli lite väl tighta? ;)



Jag hoppas för allt i världen att vi kan träffas i helgen :) Boka in nåt du, så länge jag inte krystar så kan jag ses!



Kram!

2011-05-25 @ 08:55:08
Maria

Å, vilken häftig undervattensbild! Ser att han växer så det knakar och grattis till första tanden:)

Kram Maria

2011-05-25 @ 16:40:14
Fanny

Hahaha, vilka roliga bilder på Harry! ;) Kul att se honom i den lila kofta som jag har sett hur mamma har jobbat på med. Den var verkligen spääääkad ;D

2011-05-26 @ 00:47:30
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0