Kära vänner

Okej, visst lärde jag mig andas på den där profylax-kursen och visst hjälpte det mig att föda....tror jag... Men vad vi fick mest ut av det hela var våra kära vänner Marit, Andy och lille Stig. Det är otroligt vilka underbara människor de är, snälla, omtänksamma, roliga, gästvänliga och ja...helt enkelt underbara! Jag är så tacksamma över att vi lärt känna dem och att vi får ha dem som vänner. Varje gång vi ska ses längtar vi och vi kan vara helt oss själva i deras sällskap!
Tack för att ni finns familjen Neyland!
.
Här är lite bilder från vår härliga helg i Fjuckby, hos The Neylands.
.
Harry i bilen på väg till dem. Ni ser väl hur glad han är för att få träffa sin kompis Stig igen!
.
.
Här är vi i Uppsala på det årliga båtrejset!
.
.
Söta lilla Stig
.
.
Andy the barbecue-man!
.
.
Sköna Maj välkommen (hoppas det blir varmare igen också)!
.
.
På vägen hem blev Harry lite skraj för sin pappas bilkörning....han höll i sig hårt i sin stol!
.


Kommentarer
Marit

Åhhh vad fint skrivet Cilla, jag blir alldeles rörd! :) Jag kan inte säga något annat än att vi känner precis lika, vi är lika kära i er ;) Stig blir mer och mer intresserad av Harry för varje gång vi ses, snart är de bästisar (inte påtvingat alls, hihi). Stor puss och kram till er från oss!

2011-05-03 @ 21:41:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0