Var tog helgen vägen?

Tja så känner nog alla! Men någon riktig helg har jag inte haft på många, många år, inte förrän nu när jag är hemma och mamma-ledig och Mark jobbar Måndag till Fredag. Men de går ju så fort!! Fattar inte var de tar vägen.
.
I helgen har det i alla fall varit så fint väder, massa sol och värme. I Fredags var vi ute och åt grekisk middag med mormor (min mamma), Evis, Malin och Kicki och de följde med hit till oss efterråt och drack lite vin och gosade med Harry. I Lördags var vi inne på stan hela dagen och åt lunch med dem, sedan träffade vi Andy och hans kusin och tjej. De var inne med en liten bogser-båt som de körde runt i stan och sedan parkerade mitt i Östermalm bland alla lyxbåtar och klättrade upp för kajen! Alla människor stod och stirrade på den, och vi höll på att skratta ihjäl oss! Det är nog bara Andy som skulle vara så där tokig och bara ta risker! Vi kom hem sent i Lördags och åt middag vid 22-tiden!
.
Igår var det städdag med föreningen. Fullt upp hade vi, HEEELA dagen gick åt till att städa, plantera blommor, måla, kratta och sedan grilla. Tur att vi bor med så mycket trevligt folk som man kan prata med hela tiden.
.
Så vips, är det Måndag igen! Nu ska jag lägga i en spurt! Har massor att fixa idag innan det är dags för babysim ikväll!
.
Lääääääängtar tills på Torsdag då jag får åka hem till alla i Sundsvall! Jippiii! ♥


Kommentarer
Jesisca

Är du fullbokad när du kommer upp eller finns det en chans att vi kan hinna träffas?

Kram

Jessica

2011-05-23 @ 20:56:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0