Hund-prommis!!!! (JAG? Eh....ja!)

Jippiiii! Det hjälpte visst att Harry bad om att få träffa sin mormor och morfar för plötsligt planerar de att komma hit till oss! Åhhhhh vad glad Harry blir! :)
.
Han mår lite bättre tror jag, och har fått tillbaka lite aptit, men jag ger honom bara sopp-aktig mat eftersom han gör grimaser när han äter som tyder på att det gör riktigt ont i halsen! Stackars liten.
.
Har varit ute på IKEA ikväll och köpt lite presenter till Harry för att han varit så duktig nu när han är sjuk. En ny lekmatta och leksak.
.
Här är lite bilder. Nu är det dags för Idol och True talent som vi spelat in!
.
.
Firade vår bröllopsdag och Harrys 8-månadersdag på Thai mama! Mums!
.
.
Fisketur i Tyresö i Lördags. Alltså Sverige är verkligen otroligt vackert!!!!
.
.
Harry och hans pappa på sjukhuset i Söndags.
.
.
Hör och häpna! Idag gick jag och Harry på promenad med Åsa och hennes föräldrars hund! Jag som är LIVRÄDD för hundar, och den här hunden är minsann inte att leka med. Stackars Åsa fick dras och slängas bakom kopplet för hon var nästan ostyrbar men som tur var lät hon mig vara ifred, Harry var dock rätt så farsinerad!
.


Kommentarer
Maria

Huga, stackars lillkillen som har ont i halsen. Hoppas han snart är frisk igen!

Kram

2011-09-14 @ 14:21:32
mamma

oj, vad han har blivit stor!

2011-09-15 @ 19:55:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0