Har jag världens tröttaste man?

Så sitter jag här ensam och väntar på att tvätten ska bli klar........suck!! Klockan är 23.00. Mina pojkar sover. Tyvärr har jag fått tag på världens kvälls-tröttaste man, han pratar om sängen från att han kliver genom dörren tills han somnar i stort sett. Själv är jag tvärtom, jag skulle kunna göra vad som helst på kvällen, städa, diska, gå ut, jobba, dansa, läsa, se på TV, ja vad som helst bara det inte är att sova. För sova det ska man göra på morgonen!
.
Idag har vi varit inne i stan och träffat en massa mammor och bebisar från världens alla hörn i Baby revolutions cafe på Kungsholmen. Så trevligt var det, vi träffade flera mammor och barn som vi sett förut och där var t.o.m en arbetskamrat till MARK! Hon visste vem jag och Harry var utan att jag hade en aning om vem hon var, galet! Bra för både mig och Harry att få vara omringad av engelska, så vi inte glömmer språket. Han är så go min lilla Harry-boy, så glad hela tiden. Han skrattar, gurglar, jollrar och älskar att bara vara tillsammans, vad man än gör. När han sover på kvällen längtar jag tills nästa dag när vi kan få vara tillsammans igen! :)
.
Här är några bilder från helgen:
.

.
Far och son gillar TV!
.
.
Besök på tjej-milen (deltog INTE!!!!). Blev dock väldigt sugen på bananer, undra varför? ;)
.
Alltså jag har aldrig fattat att jag var så HÄR KORT?! Hur som helst, här är jag med mina kära vänner Katja och Jessica som sprang tjej-milen. Vilken superhelg vi hade tillsammans! Åh vad jag önskar att vi kunde ses oftare!
.
Harry och hans pappa spanade in alla 30 000 tjejer!
.
På nattklubben! (De ser väldigt fräscha ut med tanke på hur mycket vi hade dansat och hur varmt det var där inne!)


Kommentarer
Crixan

Hehe det är inte bara din karl som e trött, finns en tant i timrå som har svårt att hålla sig vaken till 21 på kvällen (vilket känns oerhört tragiskt på helgerna!)

Ändå har jag alltid varit en kvälls människa i hela mitt liv, älskat kvällar och nätter, morgon däremot har varit ett problem område, tills nu då dvs, på "äldre" dagar (med andra ord sedan jag fick rätt medicin) så är jag uppe med tuppen och nattad innan ens småbarna som leker utanför ens kommit på tanken på sängen! haha



Hur som, lät som en bra helg för er :)

Har faktiskt funderat lite på om man ska anmäla sig till tjejmilen nästa år, tyvärr så var det fullt och de hade stängt bokningen av platser då jag kom på det, men...kanske nästa år ;D

2011-09-06 @ 07:56:13
Anonym

Det var verligen en jätterolig helg. Förstår inte riktigt var all energi kom ifrån med tanke på förkylning och allt. Super roligt var det i alla fall. Vi kan väl göra om det nästa år och då hänger du med på milen också. Kan jag så kan du!

2011-09-08 @ 14:04:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0