Inte bara hemmafru!

Nej då, jag har faktiskt haft min första riktiga utekväll med tjejgänget sedan jag flyttade till Stockholm och blev gravid. Jessica och Katja kom ner och bodde hos oss över tjejmils-helgen och igår blev det utgång. Middag på Barcelona med Åsa och Kicki och sedan var vi och dansade loss hela natten på La Bon Palais, ett disco med två våningar dansgolv och en massa 70-80-90 talsmusik. Dansade tills vi blev utslängda mer eller mindre och kom hem 4.30 på morgonen! Ahhhhhhh mina fötter är så ömma efter att ha dansat i högklackat mina ögon svider.
.
Men det var det värt! :)
.


Kommentarer
Jenny

Va roligt det låter! Härligt med gamla vänner :)

Kram!

2011-09-05 @ 09:21:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0