Min älskling

Ibland tänker jag på hur fantastiskt livet kan vara. I alla år som jag levt mitt liv, gjort allt jag drömt om, rest jorden runt och bott utomlands, träffat tusentals människor, sett vackra ställen och njutit av tillvaron. De åren då det var bara Mark och jag och vi hade så roligt tillsammans, bara vi två. Alla resor vi gjorde. Och i alla de åren visste jag inte att en dag skulle all min kärlek och all min tid gå åt till min lilla pojke Harry. Vilken tur att man inte vet innan egentligen....tänker ni någonsin så? För om man visste hade man inte kunnat njuta så mycket av nuet just då utan bara gått och längtat efter honom.
.
Men nu är den rätta tiden för mig, Mark och Harry att vara tillsammans. Och jag njuter av varje sekund och jag är så tacksam att jag fick just honom, det bästa, härligaste som finns! ♥
.



Kommentarer
Mattis

Nu rinner tårarna på mina kinder. ÅHHHH vad jag längtar efter lillisen! En del av mitt hjärta fattas, det tog Harry Boy när han kom till världen. Lillhjärtat! Puss från moster!

2011-09-20 @ 12:39:28
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Moster Kicki

Vilken härlig kille - go och glad - som kexchoklad!!!



Mys-Harry

2011-09-20 @ 23:32:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0