Tjejmiddag

Mannen är ute och vi inne.... med tjejer på middag! Ikväll har mina gamla kära Sundsvalls-vänner Kicki och Anna och lilla Alba varit hos oss på middag. Så mysigt! :) Vi åt kyckling-pasta a la mitt recept och god efterrätt som Kicki lagat och pratade och hade trevligt hela kvällen. Harry och Alba var så glada att se varandra och pratade på på sitt bebis-språk med en massa dreggel inblandat också. Tror Harry gillade att vara den enda killen i sällskapet dessutom.
.
Kvällar som såna här får mig att känna mig så lyckligt lottad som har såna härliga vänner i mitt liv. Och tänk att vi bor här alla tre också! Önskar dock att Kicki bodde liiiite närmare och inte på andra sidan stan, så kanske vi sågs ännu oftare. Men man kan ju inte få allt, vi bor ju i alla fall i samma stad!
.
Nu ska jag diska sedan sova. Har varit hos doktorn idag och måste tillbaka imorgon bitti och ta mer prover. Jag har sån yrsel och hela huvudet snurrar och det blir bara värre och värre, vet faktiskt inte vad det är för fel på mig? Ganska otäckt måste jag erkänna.....
.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0