Why men love bitches!

När jag träffade Mark sa jag att jag inte kunde laga mat och att jag vägrade göra det. Jag sa också att jag aldrig skulle bli en sån där husfru som bara går hemma och städar och lagar mat hela dagarna! Okej.... jag menade det till viss del men jag sa det mest för att jag läst en bok om hur man behandlar män och hur man får dem på kroken, och är man självsäker och inte kryper för knä på karln så blir de mer intresserade! (Tips till alla singlar; läs 'Why men love bitches', det finns ingen bättre bok!)
.
Funkade teorin? Ja, jag är ju gift med honom, ha! Men å andra sidan har jag nu gjort tvärt emot vad jag sa och fyra år senare har jag varit och handlat mat, städat, damsugat, lagat mat, tagit hand om sonen och bakat HEEEEELA kvällen! Puh! Grabbarna sover och jag är fortfarande vaken, nu sitter jag ner för första gången idag...typ.
.
Jag går ju på Viktväktarna och har bakat TRE viktväktar-recept ikväll. Upp-och-ned-vänd äppelpaj, choklad cookies och ananas och kokos-kaka. Måste ju försöka impa på Jessica och Katja som kommer hit i helgen. ;) Jag måste också erkänna att jag blivit en hejare på att laga barnmat! Jag ska börja lägga upp lite recept här på bloggen snart tror jag, för idag ääälskade Harry min pasta carbonara!
.
Här är min äppel-kaka, men jag tycker nog att den ser lite väl konstig ut?! Tom liksom! Typsikt lågkalori-skräp!
.
.
Cookies ser lite bättre ut.....he he!
.
.
Så till sist en bild tagen idag. Min älskling och jag hade så roligt idag, han har lärt sig att pussa mig! Och då gjorde han det såklart för första gången när han hade blåbärspure i hela ansiktet! Ha ha ha! Därav ser jag likadan ut på kinden. ♥ Han fick förresten lite presenter idag på Babyland, några leksaker, så vi hade riktigt kul när vi kom hem.
.


Kommentarer
Mattis

ÅHHHH GODINGEN!!! LÄngtar såååå efter honom så det gör ont i hjärtat! ♥

Hoppas veckorna går fort till vi ses!!! Puss

2011-09-02 @ 08:25:00
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0