Cravings....

Åh jag blir galen!! Varför blir man så konstig när man är gravid? Vill bara äta tomater och avokado. Helst med fil fylld i avokadon och Aromat på tomaterna. Jag kan inte tänka på annat och det bara vattnas i munnen! Men avokadon är för hård att ätas och måste spara ett par tomater till salladen imorgon, har redan varit där och nallat ett par tomater. 
 
Denna graviditet är lite annorlunda än den förra. Vill inte ha kött (tanken på grillat kött får mig att må illa), men korv går bra (gick inte sist). Vill inte ha choklad, men kola går bra. Vill ha apelsin juice och sallad. Vill ha thai mat. Och salta kräftor (tur vi ska ha kräftskiva på Lördag). Inte pizza och hamburgare. Är det något fel på mig?!! 
 
Men tomater, tomater, det vill jag ha hela tiden. Mmmmmmmmmm. 


Kommentarer
Jenny

Hihi.. Som jag sa Cilla; jag gillade citrusfrukter, Kina-mat, thai-mat o sallad. Jag gillade inte godis (eller visst åt jag, men kände inte alls sug som jag gör annars), jag gillade inte mat med vitlök o inte kött ;) Till o med Micke skrattade när jag läste ditt inlägg för honom. "Det låter exakt som dig". Undra om det är en liten t j e j som härjar runt där inne.........?

Kram från oss

2012-08-26 @ 19:47:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0