Det är Måndag....

Och jag har inte fått något gjort idag och halva dagen har gått.... Lilla bebisen lever rövare i magen, jag måste städa trapphuset eftersom det är vår städmånad (inte en lätt uppgift när man har sammandragningar och knappt orkar gå i en trappa!), men eftersom Mark jobbar hela dagarna tycker jag att det är det minsta jag kan göra. Har en lista på saker som måste ordnas innan jul, samtal som ska ringas, brev som ska skickas till jobbet osv. Harry är tillbaka på dagis efter att han varit sjuk nästan hela förra veckan. Men det var inte en glad Harry som lämnades i morse, han skrek och grät, lilla gubben. Svårt att gå när han sträcker armarna efter en och tårarna sprutar, men jag vet att han har det roligt efter jag gått.
 
I helgen var Andy, Marit och Stig här och eftersom det var snöstorm så var vi inne och myste. Pojkarna lekte och vi pratade i timtals och åt en massa mat och godis. Alltid lika kul att umgås med dem, och nu är Marit och jag gravida igen samtidigt för andra gången, jättekul!! Igår var vi iväg på en julmarknad i Liljeholmen och köpte en julklapp till Harry (i smyg när han tittade bort...).
 
Nu börjar det dra ihop sig till jul minsann.... på Onsdag kommer pappa och Monica hit i några dagar vilket ska bli kul men innan det måste vi nog ut och handla julklappar och packa inför hela jul och nyår som ska firas i Sundsvall. :) Det blir till att åka Y-buss upp och ner eftersom vår gamla Skoda är så opålitlig men det går nog bra nu när jag inte är ensam på bussen med Harry. Dessutom vet vi vid det här laget att han är en bra resekamrat, han är så duktig på att sitta och se på film och sova, vår lilla pojke. ♥ Fem timmar är ingenting om  man jämför med 30 timmar på flyget. ;)
 
Nej nu måste jag ringa British Airways eftersom de förstörde vår vagn på resan från Australien.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0