Drömmer mig tillbaka till vackra Australien!

Sitter och tittar på bilderna från Australien! Himmel vilken underbar semester vi hade, jag är så tacksam över allt och att vi har så mycket fina släktingar och vänner där. Jag har ett par av mina bästa vänner kvar där som jag också fick träffa igen. Såna där tjejkompisar som det inte spelar någon roll ifall man inte ser på ett par år, för när man väl är tillsammans igen så är det så naturligt, roligt och härligt som om man sågs igår. ♥
 
Här i Sverige yr snön och kylan utanför. Mörkret lägger sig redan vid 15-tiden. Fick KÄMPA oss till dagis på en pulka imorse med en skrikande Harry, och foglossning och förvärkar var inte att leka med i djupsnön uppför den branta backen. Men jag är glad att jag bor här, och jag ser så fram emot att fira jul med MIN sida av familjen uppe i kära gamla vinter-Sundsvall. Jag ska visa min lilla älskling vad riktig jul är. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0