Förkyld :(

Tänkte lägga upp lite bilder från resan, men det blir bara några få av 1000 bilder! Alla (nästan) har ju facebook nu för tiden och där ligger mycket fler bilder. :)
 
Ligger nu i soffan med en hemsk förkylning. Jag som aldrig blir sjuk.... Verkar mer mottaglig nu under den här graviditeten. Solen skiner ute och det är så snöigt och vackert men jag orkar inte ta mig ut. Ska vila medan min lilla Harry är på dagis. Känns som jag är lite bortskämd med att bara vara ledig under dagarna men jag ska njuta av det medan det varar. Bara 10 veckor kvar nu....
 
Jag, Harry o Mark i en tok-tok i Bangkok. Harry äääääälskade tok-toks!
 
 
Harry, Mark och lilla kusin Charlie myser framför TVn.
 
 
Harry med sin nana och pop (farmor och farfar) på stranden
 
 
Söta Charlie på picnic vid stranden innan vi skulle se på pingvinerna på Philip Island
 
 
Harry träffade massa nya kompisar i Australien, här med Jimmy och Isac (Marks bästa kompis barn).
 
 
Lekplatsen i Paul och Becs by 'Bonner'.
 
 
Harry passade på att titta på lite kängrur!
 
 
Och koala-björnar!
 
 
Jag, Harry och Aunty Anna som vi bodde hos i Melbourne (och hennes familj). Hon är en av mina favoriter i släkten, vi kommer så himla bra överens! Harry älskade henne dessutom!
 
 
Jag och Harry badar i Bangkok.
 
 
Harry på flyget till Sydney.
 
 
Det är alltid bra att ha en egen butler! ;)
 
 
Harry åker tåg med sin farmor, farfar och Terri.
 
 
Fish and chips vid stranden är mysigt!
 

Harry beundrar dekorationerna i hotellet i Singapore. Men mindre glad blev han när han kastat in nappen i huset och inte fick tag i den igen.
 
 
På marknad i Singapore. Så varmt dock... kunde inte stanna länge.
 
 
Harry åker första klass mellan Sydney och Singapore! Amazing!
 
 
Snart hemma igen.... tack och lov för British Airways! :)
 


Kommentarer
Johan Ruda

Du kan dela med dig av album på Facebook med de som inte har.
Skapa ett nytt album och lägg upp bilderna. Klicka på kugghjulet uppe till höger i albumet och klicka "Share Album" så får du en länk där :)

2012-12-10 @ 16:22:34
URL: http://www.johanruda.tk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0