Snöskottarkurs och vecka 28!

Nu har vi varit hemma i två nätter och Harry vaknar kl 4 på morgonen varje dag och är superpigg och ska upp och leka. Själv sitter jag med röda ögon (har inte haft tid att sova nu på em) och är supertrött men har så mycket att göra....
 
Håller på att ladda ner bilderna från semestern, över 1000 stycken! Wow!
 
Har nästan hunnit se klart på alla Bonde söker fru, har bara sista avsnittet - valet - kvar!! Åh så romantiskt det är, jag älskar sättet de filmar och klipper ihop det tillsammans med bra musik. Får mig att drömma mig bort i romantikens värld och bara tycker att Sverige ser så vackert ut.
 
Nej nu ska jag hänga tvätt och hämta upp Harry. Hans första dag tillbaka på dagis och han var så glad i morse när jag lämnade honom. :) Min man ska på 'snöskottar-kurs' ikväll så han kan jobba med det också! Ha ha, lustigt, en australienare på svensk snöskottarkurs! 
 
Här är förresten en bild på mig i vecka 28 (i Singapores flygplats):
 


Kommentarer
modern

OJ, du har blivit rund om magen

2012-12-04 @ 19:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0