Vecka 29

Här i Stockholm är det helt galen snöstorm!!!! Alla bussar inställda och jag har precis pulsat hem i snön med foglossning efter att ha varit hos barnmorskan.
 
Allt såg bra ut förutom att mitt magmått var mycket större än normalt vid den här veckan så det måste de hålla koll på. Jag tyckte väl att det kändes som jag skulle spricka snart!! Det tog tid att hitta hjärtljudet (två barnmorskor fick leta och leta men bebisen sparkade hela tiden) men sedan hördes det högt och tydligt. De sa att bebisen verkar ligga lite överallt i magen, den vildingen!
 
Min barnmorska Mia är så himla trevlig, varje gång jag är där pratar vi i en timme sedan får hon skynda sig och blir försenad med nästa som ska in.... ops!
 
Nej nu ska jag städa innan Åsa kommer på middag. Vet dock inte hur jag ska få hem Harry från dagis, jag kan inte ta mig fram med vagnen och han vägrar gå i djupsnön!! Ahhhh!
 
Här är tjockmagen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0