Hemma om 24 timmar!

Alla sover, men jag kan inte sova innan mitt nattflyg, precis som vanligt. Men vem kan sova som pa bestallning? Inte jag! Gav upp och gick ner till business centre och datorn och kollade mitt schema som jag fick for Mars.... Ahhhhh, vilken chock. En massa skit och 2 USA-resor och jag som inte har ett US-visa ens!! Har helt GLOMT att fixa det och har nu lite panik...... hjalp!!
.
Nog svamlat. Ni kanske inte ens fattar vad jag svamlar om. ;) Jobbgrejor, thats all. Har legat pa stranden heeeela dagen har i Bahamas, superfint och soligt idag, har faktiskt lyckats fa en solbranna. Yes!! Men nu har jag packat och kanner mig minst sagt redo att aka hem till min lilla familj. 24 timmar och jag kan pussa min lilla Harry igen! Ahhhh.
.
Har ser ni en bild jag tog idag fran min solstol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0