Från Hong Kong till Hökmossen

Så har jag klarat av min allra första 5-dagars resa till Hong Kong. Och hur var det? Nervöst, tröttsamt, jobbigt men samtidigt kanska häftigt att få vara tillbaka i Hong Kong och shoppa loss i Ladies market, se alla människor, äta nudlar, all kaos, ja den staden sover ALDRIG! Folk är ute dygnet runt, det står aldrig still. Jag och en kollega hade jätteroligt ihop och vi gick även på massage.......åh vad jag saknat det!!
.
Tyvärr blev Harry sjuk medan jag var borta. Han hade jättehög feber (över 40 grader) som inte gick ner av medicin och till slut fick Mark ta honom till akuten. Han hade virus och halsinfektion. Och där låg jag på andra sidan jorden och inte kunde sova på hela natten. Klockan 9 på morgonen lyckades jag slumra in. Det var inte roligt måste jag säga, man känner sig plötsligt så maktlös och har dåligt samvete att man åkt hemmifrån. Så jobbigt också att det måste hända på min första resa. Stackars Mark visste inte vad han skulle ta sig till, men som tur är är han en underbar pappa som gör allt för att Harry ska ha det så bra som möjligt.
.
Men nu är jag hemma igen i kära Hökmossen. Vi leker, myser och åker pulka, eftersom lilla Harry mår bättre! ♥ Åh så härligt det är!
.
Mammas resväska är spännande!
Och full med nya saker!
Så myser vi ute i snön.
Hong Kong
Chinese new year och dekorationer överallt!


Kommentarer
Fanny

Va häftigt med Hong kong! :)

2012-02-01 @ 20:33:23
URL: http://effet.blogg.se/
Fanny

Vad häftigt med Hong Kong! :D

2012-02-01 @ 20:36:16
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0