Gamla, fuktiga West London.....

Alltsa jag ar sa himla glad att jag inte bor i Hayes, London! Ahhh det ar sa smutsigt och gammalt och folket som bor har e inte av nagon normal klass om man sager det pa ett fint satt.... Har precis varit ute och shoppat lite mat och schampoo och godis och det e verkligen fult har! Mitt rum i mitt 'b&b' e gammalt och mattan e tjock, dammig, moglig. Badkaret har mogel runt hela karet. Vattnet maste varmas av en sk 'boiler' och Tvn i vardagsrummet e den minsta jag sett. Ah vad jag e glad att jag bor i Sverige!
.
Har ett par riktigt gulliga tjejer i min kurs dock. Och om 2 dagar kommer Mark och Harry!!!!! Och vi ska bo i Hammersmith i en RENT hotell, jag langtar! Har precis skypat med dem, snacka om att jag saknar min lilla skatt!!!!!!!!!!
.
Nej nu ska jag hem och lasa in mig i det gamla huset. Ligger med en hotwaterbottle under tacket pa natten....brrrr, vad kallt det e i England!


Kommentarer
malin

tänk, det är inte länge sedan du bodde i London - och nu kan du nästan inte föreställa dig det :) man vänjer sig snabbt! kram, ha det så mysigt när grabbarna kommer <3

2012-01-18 @ 19:53:04
URL: http://mallafors.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0