Harry, mamma och pappa i London!

Åh vad vi hade det härligt i London!
.
Nu har vi varit hemma igen i två dagar och njutit av att vara i VÅR lägenhet (fast hotellet i Hammersmith var superduper rent och fint!!) och bara få mysa hemma. Harry har fått leka ordentligt i två dagar med sina polare på öppna förskolan och vi har varit och handlat lite leksakshyllor på IKEA. Så skönt att få vara hemma så här mitt i veckan tillsammans.
.
OCH jag klarade alla mina kurser!!! Whehoooooo! Puh, vad jobbigt och svårt det var men nu är jag färdig och laglig för att flyga igen..... Börjar få fjärilar i magen nu när jag packat väskan. Imorgon bär det av till Hong Kong! Wish me luck!
.
Här är familjen Onken i London;


Kommentarer
malin

ni är så fina... härligt att ni hade det så bra i London - lycka till på jobbet :) kram

2012-01-26 @ 20:04:06
URL: http://mallafors.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0