Mitt hjärta

Mitt hjärta plus alla andra sover.... bara jag som är vaken som vanligt. Med migrän. Inte så ovanligt....
.
Tillbaka i Stockholm efter underbara dagar uppe i Sundsvall. Ska strax lägga mig eftersom lillis har en ovana att vakna kl 7 nu för tiden!!! Ahhhh. Har haft en bra dag, sprungit på öppna förskolan (gissa om Harry var lycklig att få se sina vänner igen), på BVC för vaccin och 1årskontroll och avslutade dagen med middagsbjudning med Claudia, Martin o Oliver. Alla fick plats i vår mini-lägenhet!
.
Kändes konstigt idag på ö förskolan. End of an era liksom. Alla mina mamma-vänner hade övergått till pappor. Så där satt lilla Tova, Alexander, Neo, Signe och Filip med sina PAPPOR! Vårt år tillsammans har tagit slut och vi är tillbaka i vardagen med jobb, jobb och jobb. Tror verkligen att Mark kommer att njuta av sin lediga tid nu när han redan har fått nyfunna vänner genom mig och Harry.
.
Två dagar kvar och jag sätter mig på flyget tillbaka till London. Tre dagar kvar tills svärisarna flyger hem. Åh vad sorligt det känns.
.
Nej nu har jag så ont att jag måste lägga mig. Här kommer några bilder från Harrys dop. ♥
.
.
Helt klart bästa bilden! He he, kära unkie Tobbe stjäl minsann hela festen! ;)
.
Världens vackraste mormor tog sig till dopet och gav Harry bland det käraste hon har; sitt kors. ♥ Jag kan inte ens börja förklara meningen med det, det är så stort. Visst är hon underbar!
Också har vi proffs-fotografen själv, den härligaste vän och moster man kan ha - Malin Ruda! Inte undra på att Harry äääääälskar henne!
.
Ett stort TACK till min mamma som ordnade hela festen, Matilda och Tobbe som nu är Harrys faddrar och som gjorde tårtor, hjälpte till och läste så fint och till Malin fotografen! Och TACK till alla er som kom och förgyllde Harrys dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0