Pirr i magen....

Gott Nytt År alla kära vänner! Har haft en underbar jul och ett härligt nyår och har många foton att lägga ut, men har inte tiiiiiiid! Mycket att stå i och imorgon åker vi upp till Sundsvall för att döpa Harry och fira hans 1-årsdag! ♥
.
Sitter just nu mitt i natten och drömmer mig bort till verkligheten.....drömmer om jobbet. Både med längtan och pirr i kroppen samtidigt som det sitter en tagg i hjärtat över att lämna mitt hjärta. Min lilla bebis. Har precis fått mitt schema så lyssna till detta;
  • 5 dagar i Hong Kong (shopping, drinkar, nudlar, fotmassage och värme!)
  • 5 dagar i Bahamas (say no more!! :)
  • 3 dagar i Bangalore (Indien...urk men lite skit får man väl ta)
  • 5 dagar i Kapstaden (Vin, stora biffar, sol och bad!)
Wow!! Fattar ni? Hade nästan lagt jobbet på hyllan för evigt men jag tror jag väntar ett tag med att säga upp mig... ;) he he.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0