Härliga dagar!

Vi har haft några supermysiga dagar här i Stockholm. Känns kul eftersom vi var så deppade över att inte få åka ut och campa. Nu sitter jag och äter popcorn och njuter av att vila mina trötta fötter efter en lång dag på Gröna Lund. Pojkarna sover och jag ser på ett av mina favorit program från England. :)
.
Här är vi på Kaatach häromdagen. Ett jättehärligt lekland för barn ute i Tyresö.
 
 
Jag älskar den här bilden på Harry på stranden igår. Han står o ropar efter pappa som är ute och badar (ser ni honom i bakrunden?)
 
''
Här är bilder från Grönan idag. Vi var där med våra vänner Åsa, Åsa, Magnus och lilla Oscar. Ett tag regnade det dock och haglade och blixten slog ner så hårt någonstans på Grönan att alla skrek!! Men sedan sken solen igen. :)
'
 
 


Kommentarer
mormor

Tänker du ta livet av mitt barnbarn, vilken skräck i hans ögon när ni åker mattan.........

2012-07-24 @ 21:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0