Harry snälla, sov lite längre!!!!!

Sååå trött! Jag orkar inte. Jag älskar min son över allt i världen men jag hatar att kliva upp klockan 5.30!! Varför kan inte Harry sova 12 timmar om natten som alla andra barn? Nej han sover ca 9 timmar per natt och är vaken så himla tidigt, spelar ingen roll när han lägger sig. Jag ligger här som en zombie och undrar hur jag ska orka med resten av dagen efter fem timmars sömn? Försöker leka men ögonen går i kors.
.
Min kompis Julie från Australien kom igår så vi ska ut och hitta på något. Solen skiner och det är 20 grader redan, varmt för den här hemska sommaren. Kanske blir det bad? Eller en biltur någonstans? Kul att hon är här hos oss, vi har inte setts på tre år! 
.
Synd bara att jag ska vara så himlans trött! Zzzzzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0