Morotskaka och goda vänner

Riktigt härligt har vi haft det i veckan. Massa kul med Julie. Man vet att man fortfarande är riktigt bra kompisar när man kan säga och göra precis vad man vill och kunna vara tyst, prata, skratta och bara slappa utan att känna sig obekväm. Hon for igår och vi har haft jättekul i veckan, kommer att sakna henne jättemycket! 
.
Idag hade vi picnic och grillning med föräldragruppen i parken i Vinterviken vid vattnet. Sååå himla mysigt och barnen lekte och sprang runt och var jätteglada. Det var så varmt och skönt, men nu regnar det igen. Måste dock erkänna att jag älskar regn när jag ska gå och lägga mig.
.
Tänkte lägga upp lite bilder men jag är så himlans trött. Har bakat morotskaka.....mmmm. Längtar tills jag får äta den imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0