Älskade Bangkok

Bangkok. Min älskade stad, där jag bara kan tillbringa dag efter dag utan att någonsin tröttna på det. Lika härligt var det denna gång, flera år sedan jag var där sist. Jag ger mig ut, längre bort än någon annan åker jag helt själv, njuter av dofterna, maten, människorna, kulturen och värmen. Känner mig trygg fast alltid lite pirrig när jag är där. Allt är så annorlunda, så smutsigt, galet, härligt. Denna gång var det dock 43 grader varmt och så fuktikt att jag knappt stod ut!! Men jag shoppade som en galning (billigt, billigt), gick på tre massager och åt den supergoda maten. Mmmmmm.
.
Men nu är jag hemma igen. Har invigt nya grillen och haft lite grillparty med Åsa här ute. Så mysigt att vara hemma och njuta av att vara hos mina pojkar igen. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0