Illa, jag mår illa.......

Så har dagarna gått snabbt, snabbt och jag har hunnit vara i Tanzania (uuuunderbart) och hemma i några dagar. Och så var vi ju såklart i Solberg innan dess - supermysigt! :)
.
Nu har jag min lediga deltids-vecka och är hemma och myser, förutom att jag var på hemska US-embassy igår och sökte visum (pain in the ass), två dagars migrän och Harry som har haft magsjuka hela helgen och nu är det min tur. Åkte till IKEA ikväll och hade först jättekul men mådde sedan så himla dåligt att jag var tvungen att skynda mig igenom alla härliga hyllor med frestande shopping och åka hem. Nu ligger jag här med värk i kroppen, ont i magen och feber. Usch....nu förstår jag varför Harry varit så hängig och vägrat äta.
.
Börjar dock bli lite orolig för min lilla kille. Han äter aldrig! Så fort han frisknat till efter förkylningen i Solberg fick han magsjuka och han blir bara smalare och smalare. Min knubbiga bebis som slog alla växtkurvor på BVC tynar snart bort. Om man får i honom några skedar mat och några droppar vatten blir man överlycklig! Vi provar allt, han får äta glass, bullar, strips vad han vill bara han stoppar något i munnen!! Men nej. Inte ens välling smakar gott.
.
Nej nu ska jag ta och vila innan jag kollapsar.
.
Här är några bilder från underbara Solberg
Solberg spa
Kusinerna Sebbe och Alex är barnvakt åt Harry medan vi packar och tävlade visst om vem som kunde äta mest russin! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0