Ingen vilodag på sjunde dagen den här veckan minsann!

Söndag. Vilodagen? Nej. Vi har haft en proppfull helg med shopping till Australiensiska släkten i Gamla Stan, middag hos vännerna Söderström och sedan höststädning med föreningen idag ute på gården. Känner mig alldeles slut av kylan, fast det var soligt och vackert ute. Härligt med goda grannar är det i alla fall, vi hade så roligt på korvgrillningen i eftermiddag och skrattade högt och skämtade. Vårt lilla hus på 12 lägenheter rymmer några riktigt härliga människor! 
 
Just nu orkar jag dock ingenting. Min mage känns tung, som den trycker neråt och växer minut för minut. Orken finns liksom inte. Vill helst att någon ska massera mig och sedan hälla upp ett bad till mig men det kan man ju drömma om! ;)
 
Förövrigt är Harry världens härligaste lilla människa! Han har lärt sig att sjunga med i sångerna mer och mer, vi sjunger varje dag efter middagen vid matbordet och han äääälskar det. Åh mitt hjärta, så glad, så rolig, han och Mark duschade nyss och allt jag hörde var förtjusande skratt och fniss innifrån badrummet. ♥ 
 
Tre dagar kvar att fixa allt, förbereda och packa. Tur jag kom ihåg att fixa turistvisum till mig och Harry igår iaf.... puh! Wish me luck!


Kommentarer
Crixan

Lycka till :)

2012-10-29 @ 04:27:54
URL: http://bustjejan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0