Järntabletter och foglossning.

Det börjar dra ihop sig. Dagarna är packade med 'måste göras-listor' eftersom vi blir borta en hel månad. Papper som ska fyllas i och skickas, räkningar ska betalas, biljetterna och flygtiderna skrivas ut, osv. Passade dock just på att se veckans avsnitt av bonde söker fru. Åhhhh det är så bra, så romantiskt, så irriterande och så roligt, jag bara njuter när jag ser det.
 
Harry går på dagis på dagarna så jag får tid till ganska mycket. :) Igår var jag hos barnmorskan och allt såg bra ut, förutom mitt järnvärde som var lågt, så det är bara att proppa i sig järntabletter. Inte undra på att jag kännt mig så himla trött, trodde ju mest det var jag som var lat. Har också foglossning konstaterade Mia när hon klämde på mitt bäcken och jag skrynklade ihop ansiktet. Aj, vad ont det gjorde. Inte konstigt att jag får så ont i korsryggen när jag går! Ischias-nerven spökar också. Jag fick dock mitt brev som intygar att jag får flyga och att graviditeten är normal, så nu är det bara att köra på. Hörde också lillens hjärtljud, 150 slag i minuten uppfyllde det rummet. ♥ Jag hade även gått upp fem kilo, inte allt för dåligt tycker jag nog.
 
Nu blir det att hoppa in i duschen, åka till Liljeholmen och fixa lite grejer sedan till att fira helg. Det blir pizza, in till stan och leta presenter till Australien-släkten och höststädning med föreningen. Ingen vila minsann. Det har dessutom SNÖAT så idag var det bara att packa in Harry in en vinteroverall! 
 
Här är mina älsklingspojkar, Harry, Sebbe och Alex. ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0