Längtar tills i morgon.

Tänk vad det känns overkligt att ha någon som ligger och sparkar och snurrar runt i magen, fast det är andra gången jag är med om det. Jag förstår nästan ännu mindre denna gång att det ligger en bebis där inne. Vem är den? En liten pojke, flicka? Hur ser den lilla ut? Utvecklas den som den ska där inne? Mår den bra? Så många funderingar, speciellt nu inför ultraljudet imorgon. Åh vad jag längtar, hoppas bara allt ser bra ut.
 
Ibland känns det som jag inte hinner med att tänka på allt, eftersom man har så fullt upp med en liten vild Harry-boy och familjelivet. Jag är redan i vecka 20 och halvvägs! Innan lillis kommer ut ska vi hinna till Australien, fira jul och få hit svärföräldrarna från Australien och ändå kommer nog tiden att bara flyga fram och vips - så är han eller hon här. 
 
Tänk att det finns en fjärde människa här hos oss, fast vi inte kan se den! ♥ 


Kommentarer
malin

jag minns att jag tyckte det var lite läskigt andra gången :) för då visste jag verkligen - på riktigt- att det faktiskt låg en liten person där inne, första gången var liksom allt så himla overkligt :) kram på dig fina Cilla, jag är så glad för er skull <3

2012-10-02 @ 22:28:14
URL: http://mallafors.blogspot.com
Matilda Nordström

Jag tyckte också det kändes mer overkligt. Visst vet man att det ligger en liten bäs där inne men det är så svårt att förstå att man ska bli tvåbarnsmamma. Och att man inte alls hinner koncentrera sig på att man är gravid lika mycket som med första eftersom man har så mycket annat att stå i.
Hör av dig när ni varit på UL, och glöm inte be om en lapp till mig du vet ;) hihi.

2012-10-03 @ 08:36:15
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0