Nervöst. Sista minuten. Standby. Andra sidan jorden.... Ahhhh!

Har haft underbart i Sundsvall. Inte så stressigt som vanligt, bara mysigt! Lite bilder kommer senare.....
 
Just nu är vi nyhemkomna jag och Harry efter en mysig tågresa, och jag tror minsann mina killar hade saknat varandra! De försöker dock att sova nu men jag hör Harry prata och busa, han är nog för uppspelt över att vara hemma med pappa för att kunna sova.
 
Själv har jag liiiite hjärtklappning just nu. Sitter och bokar våra Bangkok-Australien-biljetter och känner att jag lämnat det till liiite i sista sekunden. Vi åker om en vecka och biljetterna är inte bokade än! Dessutom är det som ett spel - får vi plats på flygen eller blir vi fast någonstans på andra sidan jorden - eller halvvägs? Blir vi fast i London, Bangkok, Sydney eller Singapore? Eller ingetdera? Mina standby-biljetter genom jobbet är väldigt annorlunda mot för vanliga bokningsbara, dyra biljetter.
 
Jag som rest så mycket, runt jordens alla hörn. Aldrig nervös för något, älskar risker och sistaminutenplaner. Nu sitter jag här och bara tänker 'what if??' med lilla Harry i bagaget. Bara det blir bra för honom så ordnar det sig. Och min bebis i magen bara växer och växer. Klarar jag av så långa flyg till andra sidan jorden med den här magen?
 
Ahhh. Nu är det bokat iaf. Och så himla billigt det blev! :) Ha, något positivt i alla fall!


Kommentarer
Crixan

Det kommer nog att gå jätte bra :)
Önskar er en kanon trevlig resa! (även fast ni inte packat ner mig i bagaget!) *liiiiiite avis* hehe

2012-10-24 @ 05:06:11
URL: http://bustjejan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0