Tre veckor kvar....

Tänkte blogga lite om helgen som var och ikväll (haft trevligt besök, varit bortresta osv) men måste sova. Lägger mig alltid för sent och upp för tidigt med Harry. 
 
Sitter nu och känner av såna där sammandragningar och så börjar det krypa sig på ishias igen.... hoppas bara det inte blir lika svårt som förra gången när jag knappt kunde gå på ett par veckor, eller om det var mer? Måste ju kunna gå tre trappor upp och ner och ta Harry till och från dagis.
 
Har plötsligt gått in i vecka 21. Över halvvägs. Oj vad tiden rusar iväg. Om tre veckor åker vi dessutom till Bangkok sedan till AUSTRALIEN!! Whoaaaa! Klarar jag av att flyga så långt med magen? Klarar Harry av det? Har knappt ens tänkt så långt. Bäst jag börjar tänka lite då. ;)
 
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0