Vecka 34

Vilken vecka säger jag bara. Det har hänt mycket och varit väldigt jobbigt, inte bara med all dena ångest jag fått över förlossningen. Tänker inte skriva mer än så, men är nog glad när den är över.....
 
Har i alla fall haft lite trevligt med vänner, Kicki och Maria var här på middag och ikväll ska jag ut och äta och sedan på bio med Åsa N och Åsa S. :) Två riktigt bra British Airways-vänner som jag verkligen tycker om att vara tillsammans med. Dessutom ska ju jag och Åsa S få barn typ inom samma vecka om allt går som det ska! 
 
Jag var till barnmorskan igår och hon lyssnade på mig medan jag mer eller mindre hade ett sammanbrott där men jag är bestämd att jag ska motarbeta detta nu och ta tag i min rädsla. Jag har förstått att det är ganska vanligt dessutom så det känns inte som det är något man måste dölja. Jag ska prata, tänka och läsa min nya bok som ligger på posten och väntar.
 
Tyvärr orkar jag inte stå så mycket. Bakade nyss kakor och var nere i tvättstugan, och bara därför har jag blivit trött och öm i ryggen. Suck!!
 
Här är lite bilder, från Harrys kalas i Lördags (imorgon ska vi ha ett till kalas) och av min mage igår....
 
Här är min älskling som försöker blåsa ut ljusen! 'Harry böötday' säger han (menas såklart birthday). ♥
 
 
Harry, Isabella och Alba leker.
 
 
Ovanlig bild, Harry LER ute i snön i lekparken! (Han avskyr att vara ute i snön!)
 
 
En lagomt suddig bild på mig. Behöver inga skarpa bilder eftersom jag mest bara ser trött och sliten ut nu för tiden. ;)
 
 
 


Kommentarer
Maria

Hihi vilken söt "blåsbild"! Hoppas han har haft roliga födelsedagskalas med många bra presenter:)

2013-01-20 @ 15:54:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0