Från Oxford Street till Tokyo

I morgon far jag till Tokyo! Yey!! Fick den resan häromdagen och den är värd sååå mycket pengar och det brukar vara så roligt där. Vi brukar sjunga så mycket kareoke att sist jag var där fick jag en infektion i halsen efteråt och kunde knappt svälja, ha ha!

Tack för era fina kommentarer på min blogg, det gör mig jätteglad!

Idag var jag och hämtade mitt nya körkort på ambassaden. Sedan kunde jag såklart inte låta bli att ta mig till Oxford street där jag bara måste ha en Starbucks coffee och kilade såklart in på H&M och Primark.... he he. Men åhhhhh vad mycket folk det är i den där butiken! Man blir nästan galen! Jag gillar folk men det är helt otroligt där inne, jag tror kön var minst 100 meter lång till kassan. Men hade jag tålamod och pengar skulle jag kunna shoppa upp nästan allt där inne. Primark blir bara bättre och bättre! Så nu ni, Malin, Mattis och mamma ska vi shoppa i September när ni kommer hit!

När jag pustandes och svettandes kom ut (UTAN SHOPPING!!) så var jag tvungen att ta det här kortet på alla trötta karlar som satt utanför och väntade på sina galna, shoppande kvinnor! Ha ha ha. Oxford street kan verkligen vara tröttsamt!

image56

Här är ett par bilder på mitt nya rum också. Inte så lätt att kort bara eftersom det är ett LITET rum.

     

Ha en bra vecka allihopa!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0