Mitt livs kärlek

Efter en underbar dag hemma i Sundsvall sitter jag ensam och tänker tillbaka på dagen....

Vid lunchtid dök Jenny och Malin upp hemma i mammas kök- en jättekul överraskning, men de stannade tyvärr inte så länge, alla har sina liv och jobb att fylla torsdagen med! Sedan bar det av till farmor och Kvissle, och vi hade en rolig eftermiddag, shoppandes i Folkets hus!! Vem hade trott att man kunde shoppa där?!!!! Köpte jättesnygga jeans! Sedan fikade vi på Nivrenahallen. Där sprang vi in i Sabina och sedan Olle! Vilken söt tjej, och vilken fin frisyr hon hade fixat. Hon är en sån söt tjej, och att se dem tillsammans och hur kär och unga och söta de är får mig så glad.

Vem hade trott att man kunde ha så roligt på Kvissle?!

image69

image70

Sedan efter att ha handlat med mamma for jag in till Matilda, Tobbe och Sebbe!! Vi åt god middag och åååååhhhhhhhh vad jag hade det underbart mysigt och roligt med Sebbe!

Efter allt jag har varit med om i mina år, av alla killar jag har träffat, alla gånger jag varit kär, älskat, gråtit och trott att dessa killar varit männen i mitt liv, så sitter jag här och inser att jag har äntligen funnit honom. SEBBE är mannen i mitt liv, aldrig trodde jag att man kunde känna en sån kärlek! Han kröp upp i min famn efter middagen och när han blev rädd för sin nya radiostyrda bil, och hans lilla hjärta slog mot mitt bröst. Han höll armarna hårt runt mig och la sin lilla kind mot min. Jag skulle kunna göra allt för det här lilla livet. Det skär i hjärtat att jag får träffa honom så sällan.

image72

Min syster Matilda har alltid varit min och mammas 'bäbis'. Min ögonsten. Jag fattar knappt att tiden kan gå så fort, det var inte länge sedan mamma Matilda var lillbäbisen som jag brukade bära runt huset, sedan när hon blev lite större brukade vi titta på Melrose Place i soffan varje Tisdag och hålla varandra i handen. Det var vår lilla stund tillsammans. Sedan bar det av till London och fast vi inte bott i samma stad på så länge så har vi alltid varit nära.

Här är lillbäbisen. Inte undra på att jag älskar hennes barn Sebastian så mycket, eftersom han är en del av henne.

image71



Kommentarer
Mattis

Min älskade syster! Vad fint du skriver gumman.
*Kärlek*

2007-08-31 @ 10:36:30
Solmaz

Åh vilken fin bild på mattis som liten :)
Kul å höra att du har det så bra i Sverige, saknar dej massor!
Kram

2007-08-31 @ 13:40:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0