My laptop is in hospital, oh my, I miss it so much!!

Min underbara dator har ett virus.... snyft. Den e nu hos 'doktorn' som jag hoppas kan fixa den snarast sa att jag kan skriva i min blogg, vara inne pa facebook osv.

Ville bara skriva (har nu lanat Marks dator som inte har svenska alfabetet) att jag skrattade sa mycket till era kommentarer ang Redback!! Jo...... Nina, han var minsann en liten tonaring, och Mattis, jaaaaaaaaaa du e ett fyllo! He he he he. Sa det ni! ;)

Imorgon ska jag flytta, jag har inte orkat innan for jag blir sa trott av jobbet ibland, all tidskillnad och all jetlag. Kom tillbaka fran ett soligt Los Angeles idag och gick pa en 2 timmars promenad med Mark vid Themsen, det var underbart ute idag. Sommar i England???? Man tror inte det e sant!

Jag saknar alla hemma i sverige sa mycket. Har kollat in alla bilder i Matildas och min moster Malins blogg, och jag langtar hem till er alla.

Godnatt



Kommentarer
Mattis

skriv lite oftare, tråkis :)

2007-08-10 @ 10:30:23
URL: http://annamatildas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0