Sunshine in London

Det är sol i London för första gången i sommar! Otroligt!

Tänkte lägga in lite nya bilder. Här är bilder från Japan förra veckan.

image59


image60

Jag opererades i Fredags och det gick bra fast jag vaknade i operations rummet av att jag pratade om att sjunga kareoke med doktorn, piiiiiinsamt!! Sedan har Mark tagit hand om mig, det är jättesvårt att klara sig bara med en vänsterhand, han fick tom tvätta och borsta mitt hår idag, jag kan inte ens röra fingrarna på högerhanden och är gipsad! Aj! Doktorn sa att jag inte får jobba på MINST två veckor!!!!! Hur ska det gå?? Jag gick nästan ut ur operations salen när hon sa det.

Mark och jag hade en underbar dag igår i Richmond. Vi köpte vin, öl, is och snacks och satte oss vid floden i Richmond, i eftermiddags solen. Så ska livet vara! Sol, lyckokänslor och en underbar kille som man kan skratta med.

Här är jag och min gipsade hand i Richmond!

image61

       

Efter vi suttit i solen vid floden gick vi och satte oss i solnedgången på en veranda i en pub, med en otrolig utsikt. Där fick vi se fyrverkerier som en avslutning till vår perfekta dag!

image62

Idag träffade vi Luke och Ness, våra favoritvänner! Vi gick och åt en sunday roast och drack drinkar och pratade en massa där ute i pubens bakgård, i solen! De har varit ute och rest så det var roligt att få träffas och prata om allt som hänt medan de varit borta. Det var trots allt de två som gjorde så att jag och Mark möttes.

image63

image64


Kommentarer
Mattis

Va mysigt ni verkar ha haft det!! Mark o den andra killen var rätt lik varandra, bara att den andra var lite rundare ;) hihi Miss you Puss

2007-08-27 @ 20:28:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0