Att sova eller inte sova?

Jetlagen har slagit in ännu en gång och jag vet inte om jag ska sova eller inte sova? Om jag sover nu så kan jag inte somna inatt och kommer att hålla Mark vaken. Jag är så trött, ögonen svider och huvet snurrar. Längtar efter ett glas vin och mat, fast det är mitt på dagen! Ska man äta frukost eller ska man äta middag? Vad är klockan?

Jag kom hem för några timmar sedan och har pratat med min bästa vän Amy i någon timme, hon har blivit dumpad igen av sin alldeles nya kille! Stackarn!! Hon sa att hon i alla fall alltid mår bättre efter hon pratat med mig vilket gjorde mig lite glad.

Sedan började jag packa inför flytten på Lördag. Mitt kära jobb har gett mig hela helgen ledigt så jag kan flytta och jag läääääääääääängtar så!!! Bara 2 nätter kvar i detta hemska, vidriga, skitiga, drogmissbrukande, party-hus. Jag kan erkänna det nu när jag ska flytta, jag lider verkligen av att bo här. Att gå på golvet är lika smutsigt som att gå ute på gatan och det är så äckligt att jag har skor på mig om jag ska på toa. Det här huset har gått utför de senaste veckorna, det blir bara värre och värre, som att bo i en knarkarkvart! Det är utan tvekan det värsta huset jag någonsin bott i. I can't wait to move!

Det enda problemet med att flytta är att jag nästan började gråta (kanske har något med tröttheten att göra också?) när jag började packa. Jag har så OTROLIGT mycket kläder!!!!!!!!!!!! Jag har säkert 1000 par strumpor och trosor, 50 bh'ar, 300 toppar, 400 par skor och 200 par byxor och kjolar och jackor, bälten och väskor. Jag har cd-skivor, dvds, en massa sprit och vin-flaskor, böcker, papper, schampoon och hudlotioner i mängder. Jag tror jag drunknar i alla saker och jag har bara börjat. Hur ska jag orka med detta ännu en gång till? Varför samlar jag på mig allt och varför måste jag alltid flytta?

Jag säger alltid åt Mark att han måste säga åt mig att sluta shoppa, men sedan går jag dit till farliga Primark igen och fyller upp kasse efter kasse, och nu när jag ser allt får jag panik. Säg mig, har ni också så mycket kläder? Är det normalt??????? Plus att hela vårat förråd är fullt av mina VINTERKLÄDER i stora lådor och ännu mer prylar. Jag har t.o.m kläder kvar som är Daniels, jag kan inte ens kasta det. Jag samlar på allt.

Om man ändå kunde hyra hjälp som kunde slänga allt skrot man inte behövde utan att man såg på....mamma borde vara här, hon brukar vara expert på att slänga mina saker i smyg och sedan när jag letar efter det så är det borta, och kommer aldrig mer igen och man kan inte göra någonting åt det. Jag brukar bli arg men just nu skulle jag verkligen behöva det.

Min garderob bröts sönder och rasade ihop häromdagen dessutom av tyngden av alla mina kläder! Tur att jag flyttar....

Tror jag måste sova en stund ändå....



Kommentarer
malin

oj! jo... nog för att jag har mkt kläder...mer än jag hinner använda men... *ler* 400 par skor och 200 par byxor har jag nog inte *skrattar* du är för härlig (jag förstår överdriften men förstår också ditt problem) - jag fattar precis...köpte själv mitt fjärde par stövlar i onsdags, som om det inte räckte med tre par svarta höga stövlar då kanske? hoppas din packning och flytt går bra, jag ska tänka på dig *kramar* (tänker på dig när jag lyssnar på Carolas julskiva - har någon fixat den till dig? jag kan skicka mp3 annars?)

2007-12-14 @ 08:17:31
URL: http://mallafors.se
Mattis

Ah du måste lyssna på Alicia Keys, hon är otroligt bra!!! Ska på hennes spelning 8/3 :)
Vad vill du ha i julklapp, du svarade aldrig på mitt sms???? Pussss

2007-12-14 @ 10:14:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0