Exhausted!!

Hur mycket ska en stackars Cilla orka med????

Kom hem från Muscat, Oman i Lördags morse efter att ha flygit hela natten, la mig och sov på en soffa på jobbet ett par timmar, skyndade mig hem och kastade mig i duschen. Sa hej till Mark i typ en sekund..... Sprang till tunnelbanan och skyndade mig in till Hammersmith och träffade Marian, min kompis som kommit hit till London från Nederländerna för att hälsa på mig. (Tyvärr med väldigt dålig timing nu innan jag ska flytta och allt).

Åt på en pub och senare var det fest och Redback med gänget, min älskade kusin Jenny och hennes kompisar var också i London i helgen. (Synd bara att vi knappt hann träffas i helgen...) Vi hade jättekul på Redback i alla fall och det var riktigt drag på oss tills jag stapplade hem och rasade i säng vid tre-tiden....

image182

Ett par timmar senare vaknade jag av att hela huset dånade av musik och folk som skrek och slog i dörrar och hade världens fest heeeeeeela natten! Jag kunde knappt sova alls och när vi for och shoppade nästa dag klockan 10.30 hade de fortfarande inte slutat festa. (Jag kan verkligen inte vänta tills vi ska flytta uuuuuuut!!!!) Så ingen sömn där inte.

På söndagen var det en snabb kaffe med Jenny och tjejerna, efteråt shopping i Camden market, sedan middag och bio i Fulham..... där en trött Cilla somnade och sov bort halva filmen!! Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna och de bakom mig måste ha undrat varför jag var där, så som mitt huvud rasade mot mittgången hela tiden. varje gång jag slumrade till. Pinsamt! Idag var det att kliva upp tidigt igen och shoppa gärnet på Oxford Street till det var dags för Marian att fara hem. Konstigt nog är hon inte alls lika förtjust i Primark som mig.... konstigt!!??!!

Nu är det till att packa om resväskan, iväg och träffa min pojkvän Mark på puben (som jag nästan aldrig ser) och sedan fara till Philadelphia imorgon med jobbet.

Jag sitter här helt slut nu, har ont i magen, nacken, fötterna och huvudet, och undrar hur mycket kroppen kan orka med? I mitt liv finns det ingen tid för vila.


Kommentarer
Jenny

Jadu.. jag förstår inte hur man ska hinna med allt.. Helt sjukt lite tid. Men va roligt vi hade på RedBack Cilla!! Ojojoj :D Synd att vi inte hann träffas mer i London, men huvudsaken är att vi hann träffas nåt :) Kram!

2007-12-11 @ 08:32:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0