Förkyld

Ligger i sängen och är glad att det är morgon. Jag kan inte sova på nätterna just nu, bara på dagarna (när jag egentligen inte har tid att sova!!) Jag låg nyss vaken hela natten och hoppades att det snart skulle vara morgon och att Marks klocka skulle ringa så att han kunde vakna, han med. Dessutom är jag förkyld och känner mig sådär obekväm, rastlös och hängig.

Man får mycket gjort på natten om man är sömnlös, när det gäller att tänka i alla fall. Jag kom på en lång lista med saker som jag måste få gjort idag, och jag har verkligen inte tid att somna om. Känner mig jättestressad.

Tänker hela tiden på resan till Åland som vi gjorde i helgen, det var så underbart härligt att vara tillsammans med hela gänget, med min familj och bara njuta av att ha roligt och att vara tillsammans. Jag skrattade så mycket när jag läste Matildas blogg om vår resa och såg bilderna, och jag önskar jag var tillbaka på båten! Läs hennes blogg: www.annamatildas.blogg.se (Hoppas du kommer ihåg att skicka en cd med bilderna till mig, Mattis!) Ett par bilder av mig på dansgolvet kunde hon ju dock ha skippat tycker jag....pinsamt! Blev tyvärr några minnesluckor för några av oss dessutom....hm.... ;) Inte så bra att blanda snapps, vin, conjac, öl och cider på samma gång!

Jag ska lägga in lite bilder senare från helgen, bara jag får lite tid...

Mark älskar min familj och jag tror att de också tycker om honom. Det är verkligen jätteviktigt för mig. Han vill t.o.m flytta till Stockholm nu säger han, härligt att träffa en sån kille som inte är rädd för något! Allt jag vill är att vara i Sverige just nu, med min familj. I London regnar det, det är mörkt och vårt hus är så stökigt att jag vägrar att sitta i vardagsrummet och jag vill inte laga mat i köket eftersom det är disk ÖVERALLT!

Känn er lyckligt lottade ni som har eget hus/lägenhet där hemma i Sverige.

Nu ska jag sluta svamla och försöka få något gjort. Stress, stress.


Kommentarer
Mattis

Miss you darling, klart jag skickar bilderna då jag till skillnad fr vissa inte har minnesluckor heheheheheee :]

O du vet att vi gillar MIP, han är en härlig kille :)

2007-12-05 @ 10:24:58
Malin

hoppas du kryar på dig vännen, låter som en härlig tripp till Sverige! *kram*

2007-12-05 @ 10:31:07
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0