God Jul!!

Sitter i sängen i mitt nya hem och är yr och trött. Har precis kommit hem från Boston och Chicago.

Vi har äntligen flyttat in i vårt nya, fina hem!! Underbart.

Tyvärr hinner jag inte vara hemma någonting alls eftersom jag har så mycket nu, det är till att resa resa nonstop med jobbet och nu har vi hämtat upp vår hyrbil och ska fara ner till Cornwall och fira julen med min bästa vän Amy i en liten fiskehamn och bo hos henne i hennes lilla kapell! Jag längtar, det ska bli underbart! Jag har köpt massor med svensk mat i IKEA så nu ska vi fira riktig jul!

På annandagen far jag till Hong Kong och sedan hem till Sverige direkt efter det för att fira nyår med min kära familj.

Så.....tänkte passa på att hälsa er alla en riktigt GOD JUL!!!!!! Hoppas ni får en härlig och förhoppningsvis vit jul!

Många kramar Anna-Cecilia

image186



Kommentarer
Charming man

har du fått in julkänslan än ? :D

2007-12-22 @ 16:30:15
URL: http://failures.blogg.se
Moster Malin

God jul, Cilla, en riktiiigt gooood jul, o många kramar! Hälsa Mark å!
Synd att vi inte hinner träffas när du kommer hem! Din mor sa att du skulle vara upptagen hela tiden och om jag ville träffa dej fick jag göra det hos mormor! Du kan väl höra av dej när du går dit!

2007-12-22 @ 18:03:37
URL: http://www.moalins.blogg.se
Matto

Miss you!!!! God Jul ses snart då!

2007-12-22 @ 23:52:32
Monica

Riktigt GOD JUL till ER BÅDA. Hoppas vi syns innan året är slut. Massa KRAMIZAR från mej och din FAR.

2007-12-23 @ 22:33:53
malin

god jul älskade vännen... hoppas att ni får en
mysig jul *kram* (hälsa Mark också)

2007-12-24 @ 09:45:17
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0