In 'Philly'

image184

Vad folk än säger om Philadelphia så måste det vara den tråkigaste staden i hela USA. Jag var nyss ute på en promenad och var man än går så känns det som om man är på de värsta bakgatorna i New York. Jag är inte rasist men det är svarta smutsiga män med dreadlocks som ser hemlösa ut och knarkare överallt. En karl skrek efter mig på gatan och när jag inte stannade blev han arg och skrek mer! En annan skrattade hånfullt åt mig när han sa 'Nice ponytails lady' (om mina flätor) inne på ett apotek. Dessutom är alla affärer billiga skräp-affärer. Jag skyndade mig tillbaka till hotellet och låste in mig på rummet.... känns säkrast här.

Ett litet tips: åk aldrig hit på semester!

Nu måste jag försöka sova ett par timmar innan jag ska vara vaken hela natten igen och flyga hem till London.



Kommentarer
Sigrid

Detta var ett roligt inlägg av dig! Jag lovar att följa ditt tips =) Å håll dig på rummet ditt, dumt att utmana ödet =) Och, Migraleve funkade så där för mig, ska ge dem nån chans till. Kramar!

2007-12-12 @ 22:56:02
Mattis

hahaha vilket roligt inlägg:)

2007-12-13 @ 09:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0